Welcome

Assalamualaikum Pictures, Images and Photos

Followers

Thursday, November 19, 2015

Ayah Semoga dikau tenang di sana. Al Fatihah

Ayah Semoga dikau tenang di sana. Al Fatihah





Waktu ini, hujan petang mulai turun,. Musim tengkujuh mulai menampakkan warnanya. Suasana pejabat tempat ku mencari nafkah sunyi sepi. Alhamdulillah petang ni saya berkesempatan membuka email dan terharu pabila Tuan Insan Marhaen, hujan-petang, klik di sini, menyapa saya.  Membaca entry Titisan Nurani, Warga Emas vs Warga Muda, teringat pada masakan bonda ku malam tadi. Ikan siakap masak 3 rasa.



Buat semua sahabat followers dan teman blog saya, saya ingin mengucapkan terima kasih atas keprihatinan sahabat semua. Selama beberapa tahun ini saya perlu menyesuaikan diri dalam pola kehidupan saya yang sentiasa berubah-ubah...ada masa momentum itu terlalu pantas untuk saya kejar, untuk saya paut, untuk saya gapai. Terlalu sukar untuk dicoretkan di sini. Namun sokongan sahabat alam maya sejak dari tahun 2006 dahulu sangat saya hargai.




Hujan semakin lebat di luar sana. Melalui jendela yang kalis pandang titisan hujan membasahi bumi.. Oh ayah... semoga Allah berkatimu ...Al fatihah buat ayahanda saya yang hari ini memasuki hari ke 38 hari pemergian nya ke alam barzakh... InshaAllah akan saya coretkan saat-saat allahyarham ayahanda saya sakit selama hampir 2 bulan di lantai ward sebuah hospital....


1 comments:

insan marhaen said...

bertabahlah. memang janji tuhan kita akan ke 'sana' satu masa nanti...


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

...Jurnal Kehidupan... Template by Ipietoon Cute Blog Design