Welcome

Assalamualaikum Pictures, Images and Photos

Followers

Friday, December 17, 2010

Rindu Itu Fitrah

Rindu Itu Fitrah




Rindu itu adalah
Anugerah dari Aallah
Insan yang berhati nurani
Punyai rasa rindu
Rindu pada kedamaian
Rindu pada ketenangan
Rindukan kesejahteraan
Dan juga kebahagiaan
Orang-orang yang bertaqwa
Rindu akan kebenaran
Kejujuran dan keikhlasan
Keredhaan Tuhannya...


Tiba-tiba teringat dendangan Hijjaz, Rindu ...


semoga kerinduan ini 
Semakin mengeratkan kasih sayang
antara 2 hati yang saling menyinta
meski berjauhan seketika
namun cinta suami isteri
moga kan terus bersemi
dalam redha Ilahi....


 kemaafaan jua buat teman-teman blog
kerna rehat ku yang panjang ini...

10 comments:

Vic said...

Salam..
Akak sihat?
Rindu pada tulisan akak..
hihi..

mamawana said...

Tanamkan rindu itu di Kebun Sabar.

ibuintan said...

as salam ummu,

ibu pun rindu, seminggu menghilang ke manakah gerangannya...

Kakzakie said...

Salam Ummu,

Amboi....rehat panjang nampak. Moga diberi kesihatan yg baik.

Naimatul Hafizah Nor Rodin said...

salam kak ummu...
lama betul fiza tak blogwalking. semoga sihat selalu ye kak....fiza kat kampung sekarang. tak sempt nak lawat blog kawan2....
salam ukhuwah fillah...

Insan Marhaen said...

rindu itu kekadang indah kekadang menyakitkan..

ummu said...

assalamualaikum teman-teman,maaf ya
nanti bila saya dah sihat,saya akan balas komen teman2 dan blogwalking ya.sekian,wassalam

luahfikiran said...

SALAM,
BETUL TU, RINDU NI MACAM2. KALAU RINDU PD YANG DISAYANGI, HARAP ORANG TU RINDU KAT KITA JUGAK !

nza said...

slamat thn baru ummu......rindu sntiasa dihati....

cemomoi said...

lama tak update ni?

apa pon moga sihat n ceria skmo dan Allah memberkati kita pada tahun yang telah bertukar dan memendekkan usia kita ni


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

...Jurnal Kehidupan... Template by Ipietoon Cute Blog Design