Photobucket

Welcome

Assalamualaikum Pictures, Images and Photos

Followers


Monday, July 25, 2011

Alhamdulillah, lega rasanya....

Alhamdulillah, lega rasanya....bila majikan dah selesai dipantau.






Assalamualaikum dan selamat sejahtera. Alhamdulillah hari ini dapatlah menjenguk ke blog ini. Blog Bicara Hati Ibu, catatan seorang ibu, isteri dan perantau.

Alhamdulillah, lega rasa hati ini bila majikan saya dah habis selamat dipantau. Selama 3 minggu lebih ini, persiapan ISO perlu dilakukan di tempat kerja ibu. Oleh sebab saya sedang dalam proses situasi menyesuaikan diri dengan suasana baru dengan keadaan diri yang baru, :), jemari yang kian lemah, saya tak dapat mengemaskini blog ini. Begitu juga untuk meninggalkan komen di blog teman-teman. Terima kasih banyak2 atas sokongan rakan-rakan followers terhadap blog biasa saya ini.

Walaupun saya berada di perjawatan  yang berbeza dengan orang lain, dan selalunya dilabelkan sebagai tak perlu buat kerja apa-apa, duduk saja-saja,  tapi disebabkan saya jenis tak boleh duduk diam, saya ada juga melakukan aktiviti supaya saya tak duduk diam.

saya bersyukur kepada Ilahi. Sebab, saya dianugerahkan oleh Allah majikan yang prihatin.

Majikan saya ada mengamanahkan kepada saya tugas-tugas berkaitan tugas hakiki saya dan berkaitan ICT. Beliau tidak memandang kepada fizikal saya.

Manakala selepas tamat dipantau, majikan saya mengucapkan tahniah kepada saya. Beliau sangat gembira kerana dokumentasi yang sistematik tersebut. Sebelum saya diletakkan dalam jawatan sekarang, saya sangat menitik beratkan kekemasan dalam dokumentasi dan rekod.

Alhamdulillah, terima kasih Allah, kerna Kau menganugerahkan insan sebaiknya.Beliau rupa-rupanya mengetahui latar belakang pendidikan saya yang bersekolah di sekolah agama dan juga di boarding scholl agama.

Saya doakan yang yang baik-baik saja untuk majikan saya ini. Mungkin kerana beliau pernah menjaga isteri yang terlantar sakit (bed ridden seperti saya 2 tahun lalu), dia agak cakna dengan kebajikan saya. Harapan saya, semoga apabila beliau berada di lebih atas lagi, beliau tetap seperti yang saya kenal sekarang ini. 


 
Kepada sahabat blogger yang sedang diuji dengan pelbagai ujian, semoga tabah selalu. Mungkin jika saya diizinanNya, ingin saya kongsikan pengalaman di medical board. Ini kerana saya perhatikan ada di kalangan followers blog saya yang sedang diuji kesihatan......

3 comments:

Anonymous said...

Assalamualaikum Ummu,

Akak doakan Ummu sihat dan gembira dengan apa yang Ummu lakukan.

ummu said...

waalaikumussalam kak hanim
terima kasih kak, atas doa akak

Unknown said...

SALAM,
SELAMAT BERPUASA


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

...Jurnal Kehidupan... Template by Ipietoon Cute Blog Design