Welcome

Assalamualaikum Pictures, Images and Photos

Followers

Tuesday, March 12, 2013

Dunia Baruku Rindu Bertamu

Dunia Baruku Rindu Bertamu



Gambar Pemandangan Sungai Kuantan dari atas jambatan


Saya kini berada di tempat baru. Lebih kurang 3 bulan pertama ini, saya dalam proses mengenali, mengingati dan memahami watak dan perwatakan di sekitar saya. Sebagai orang baru, banyak perkara yang perlu saya pelajari persekitaran di sini.


Sejak akhir-akhir ini, ops sejak tahun 2012 lalu, saya jarang-jarang dapat meng update blog ini atas sebab saya telah kembali ke perjawatan hakiki saya. Ini bermakna, masa untuk saya berblog di sini semakin kurang.

Terima kasih kepada rakan-rakan followers Blog myukhuwwah yang sudi menjadi followers blog ini meski jarang dapat dikemaskini. 


 

 Blog Bicara Hati Ibu yang bagi saya time frame perjalanan hidup saya. Rindu itu ada untuk meninggalkan jejak di blog sahabat-sahabat followers sedari awal kemunculan blog ini, raudhatulukhuwah.blogspot.com....

Cuma acapkali tiada rezeki untuk saya mengemaskini dan berblog walking sebagaimana ketika awal kemunculan blog ini. Maklumlah ketika itu saya tidak bekerja kerana bed ridden dan mempunyai housemaid bagi membantu menguruskan hal rumahtangga.

Kini Alhamdulillah kondisi fizikal saya yang dalam proses pemulihan. Berada di tempat baru, ramai yang tidak tahu sejarah kondisi saya. Apa yang dilihat ialah apa yang nampak pada luaran.  

Setelah memecut enjin turbo di tempat baru sejak 2 bulan lalu, termasuk pada hari Sabtu setiap hujung minggu.  Hari ini saya diberikan rehat oleh Allah. Alhamdulillah terima kasih ya Allah. Ya, tubuh badan kita kadang kala memerlukan 'rehat'. 

Terima kasih juga saya ucapkan kepada pasukan perubatan di tempat tinggal baru saya yang cakna dan prihatin, Terima kasih Ya Allah Dikau memudahkan urusan kami.








2 comments:

mamawana said...

Assalam,

Doa mamawana Moga Ummu sihat, dpermudahkan urusan dan dirahmati Illahi.

ummu said...

waalaikumusalam mamawana
amin ya Allah'terima kasih mamawana atas doa dan iringan doa...


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

...Jurnal Kehidupan... Template by Ipietoon Cute Blog Design