Photobucket

Welcome

Assalamualaikum Pictures, Images and Photos

Followers


Sunday, May 10, 2009

Doa Buat Kekasih


Bingkisan Doa Ya Allah..

Seandainya telah Engkau ciptakan
Dia milikku tercipta buatku
Satukanlah Hatinya dengan hatiku...
........................................

* Bait-bait puisi seperti bingkisan di atas pernah saya perolehi daripada rakan sewaktu masih di sebuah matrikulasi. Namun lukisan di atas saya upload dari enjin carian. Saya tak pasti siapa pelukis di atas.

Sekitar 1999..puisi seumpama di atas, Rakan sya sendiri tidak tahu siapa penulis puisi ini. Namun kami sama-sama mengambil isi yang tertera di kertas itu. Dalam apa-apa hal, teruskan berdoa, bermunajat dan memohon kepada Allah. Kerana Allah maha mengetahui yang terbaik untuk para hambaNya.

Saya fikir saya mahu send kan bait puisi di atas untuk adik-adik saya dan mereka yang hampir dengan saya yang masih meniti usia remaja. Khususnya mereka yang dekat dengan saya tetapi menjadi silent reader blog ini. Semoga adik-adik semua tabah dalam mengaharungi dugaan kehidupan ini.

0 comments:


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

...Jurnal Kehidupan... Template by Ipietoon Cute Blog Design