Photobucket

Welcome

Assalamualaikum Pictures, Images and Photos

Followers


Thursday, March 10, 2011

Adakah Kawan-kawan sekerja tahu blog anda?

Adakah Kawan-kawan sekerja tahu blog anda?

Assalamualaikum dan selamat sejahtera. Apa khabar kawan-kawan  myukhuwwah?

Ketika saya menulis ini, saya melihat kawan-kawan saya lebih suka mempunyai akaun mukabuku.

Saya pula di sini, di blog ini. Lalu, saya tidak pasti adakah kawan-kawan di tempat baru saya ini mengetahui akan kewujudan blog saya ini.

Bagaimana pula dengan kawan-kawan myukhuwwah?

11 comments:

Werdah said...

Assalamu'alaikum ummu

Rasa kak kawan-kawan (bekas) semasa bekerja dulu tak tahu kak ada blog tetapi ada beberapa orang bekas pelajar yang tahu kak berblog sebab mereka juga ada blog..

nurkass said...

assalamualaikum..
kak ummu sihat?
kat ofis ni majoriti chinese..so,diorang tak tau pun pasal blog nih..

ummu said...

waalaikumussalam kak werdah
kawan-kawan sekerja saya sekarang, saya memang tidak beritahu akka melainkan educational blog saya.wallahu alam kalau mereka tahu blog ini.seronok kan kak,bila bekas anak didik kita sudi membaca catatan blog kita.

ummu said...

waalaikumussalam Nurr,akak hari ni tak sihat,berehat je dir umah tapi berblog lah pula,:).
dulu kat hometown akak,officemate akak memang chinese dan india.kawan2 akak tu caring sangat.
berblog ni,yang penting,kita happy kan Nurr.

Acik Erna said...

Assalamualaikum ummu..tak ada yang tahu..keuali diberitahu..
seperti kata ummu..masing2 sibuk dengan mukabuku.

syayassir said...

hanya ada seorang kawan sekerja yang tahu blog saya. itu pun sebab dia ada blog juga... yang lain2 tak tahu, dan saya tak bagitahu... hehehe...
blog khas untuk kawan2 maya saya je... :)

Sham said...

kawan2 saya pun ramai layan mukabuku je...

ummu said...

waalaikumussalam kak erna
terima kasih akak sudi tinggalkan komen di blog saya ini

Nurul Nadiah said...

Assalamualaikum ummu

Walau tak pernah berbicara. Hati suka untuk mengucapkan Terima Kasih bagi entry ini - http://www.myukhuwwah.com/2010/11/1st-time-dapat.html

Baru terbaca semasa meng'google'

Terima kasih kerana sudi membaca di teratak nadiayuna yang serba sederhana dan penuh dengan emosi tu. =)

Take care ummu.

Senyum selalu =)

- Nurul Nadiah @ Nadiayuna -

ummu said...

waalaikumussalam Nadia.terima kasih kerana sudi tinggalkan komen di blog akak ini.apa khabar nadia sekarang?

Nurul Nadiah said...

Alhamdulillah sihat. Masih lagi mencari ketenangan..

Lepas nadia tutup blog nadiayuna tu, Nadia ada menulis di blog lain. Tapi nadia private kan. Dan sangat jarang update. Jemputla ke sana nanti

ini e-mail nadia

loveme8385@yahoo.com

akak e-mail nanti nadia invite e-mail akak.

Jaga diri akak. Senyum selalu

Assalamualaikum =)


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

...Jurnal Kehidupan... Template by Ipietoon Cute Blog Design