Photobucket

Welcome

Assalamualaikum Pictures, Images and Photos

Followers


Wednesday, March 23, 2011

sahabat blogger yang diingati...

sahabat blogger yang diingati...




Assalamualaikum dan selamat sejahtera. Apa khabar teman-teman maya myukhuwwah?


Alhamdulillah, hanya malam ini baru dapat singgah ke blog ini. setelah beberapa hari tidak dapat mengemaskini blog ini...


Kemudian ketika menjengah ke blog Kak Werdah, Bangkit Kembali,
saya menerima perkhabaran yang Kak werdah akan berhenti dari dunia blog.


Jom kita ikuti entry terbaru dan terakhir beliau. Saya tertarik dengan analogi Kisah Pembantu Rumah.
Ada 3 orang Pembantu Rumah, A, B dan C. Ketiga-tiga Pembantu Rumah ini sangat rajin. klik sini.


Entry ini juga mengingatkan saya kepada entry saya sebelum ini, datang dan Pergi, klik sini.


Semoga Kak Werdah bahagia selalu. Wassalam.

4 comments:

ckLah @xiiinam said...

Assalamualaikum ummu...

ummu said...

waalaikumussalam kak ckLah.
terima aksih sudi berkunjung ke teratak saya ini

nurkass said...

assalamualaikum kak ummu..
moga sihat sejahtera hendaknya..

zue said...

Assalamualaikum ummu...

begitulah lumrahnya..dtg dan pergi.
patah tumbuh pasti berganti.

hanyanya yg begitu setia saja yg akan terus kekal disitu...melayanai jiwa dan minda akan kegembiraan/kesedihan dan kebencian.


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

...Jurnal Kehidupan... Template by Ipietoon Cute Blog Design