Photobucket

Welcome

Assalamualaikum Pictures, Images and Photos

Followers


Thursday, January 12, 2012

Bila Web Blog Hilang dari data centre

Bila Web Blog Hilang dari data centre

Bila Web Blog Hilang dari data centre, semua data-data dalam blog wordpress self hosting Jurnal kehidupan saya telah tak dapat didselamatlkan lagi. Server nya telah diserang. Ia  disewa dari salah satu penyedia web hosting ..

Dan untuk membangunkan semula Blog Jurnal Kehidupan di raudhatulukhuwah.com, saya serahkan kepada individu lain, memandangkan tahap kesihatan saya tidak mengizinkan saya berlama-lama di hadapan komputer bagi mencari data yang telah hilang.

Apa yang dimaklumkan oleh Baitulbytes, server rayyan telah diserang.  Oleh itu, data di blog Jurnal kehidupan di raudhatulukhuwah tidak dapat diselamatkan. Sedih sebab syarikat hosting tersebut tak dapat nak back up data pelanggannya, disebabkan oleh virus yang menyerang server mereka, dikatakan sangat 'power'.

Itulah kisah tragedi blog saya sebelum Hijrah 1434 menjelang.

Kemungkinan kebanyakan data dalam blog itu tinggal kenangan.

0 comments:


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

...Jurnal Kehidupan... Template by Ipietoon Cute Blog Design