Photobucket

Welcome

Assalamualaikum Pictures, Images and Photos

Followers


Saturday, January 14, 2012

CUTI SEKOLAH TAHUN 2012

CUTI SEKOLAH TAHUN 2012




Kumpulan A: Negeri Kedah, Kelantan dan Terengganu

Cuti Pertengahan Penggal 1 : 09.03.2012 – 17.03.2012 (9 Hari)

Cuti Pertengahan Tahun : 25.05.2012 – 09.6.2012 (16 Hari)

Cuti Pertengahan Penggal 2 : 17.8.2012 – 25.8.2012 (9 hari)

Cuti Akhir Tahun : 09.11.2012 – 31.12.2012 (53 Hari)



Kumpulan B : Negeri Perlis, Pulau Pinang, Perak, Selangor, Negeri Sembilan, Melaka, Johor, Pahang, Sabah, Sarawak, Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur, Labuan dan Putrajaya


 Cuti Pertengahan Penggal 1 : 10.03.2012 – 18.03.2012 (9 Hari)

Cuti Pertengahan Tahun : 26.05.2012 – 10.6.2012 (16 Hari)

Cuti Pertengahan Penggal 2 : 18.8.2012 – 26.8.2012 (9 hari)

Cuti Akhir Tahun : 10.11.2012 – 01.01.2013 (53 Hari)

4 comments:

ukhti_Atirah said...

Assalamualaikum akak..

saya atirah, dalam sejenak bersama kopi panas dulu..akak ingat lagi tak kak..^_^..

skrang saya dah tukar teratak..

meh lah singgah eak..^_^..

ummu said...

waalaikumussalam Ukhti
ya akak ingat Athirah,kerna Adik antara 10 followers awal blogspot akak.sejak adik accident,jarang blog adik diupdate,rupanya ada musibah besar menimpamu.semoga Allah MEMULIHKAN adik seperti dulu.masihkah adik berkerusi roda lagi,skrg?

ukhti_Atirah said...

akak..musibah tu menjadikan saya beruzlah beberapa lama kak..ramai yg tanya, mana saya pergi..

Bila sekarang, saya baru nak mula, yg dulu2, kisah2 saya masa kat teratak lama, semua saya dah lupa kak..bukan saya nak lupakan, tapi saya tak tahu kenapa, saya dah lupa..

Doktor kata, saya hilang ingatan..bukan hilang igtn smpai tak tahu siapa diri saya, tapi hilang memory, kehilangan kenangan..hu3..

Bila saya baca balik entry2 lepas yg sempat saya save, saya macam..terkedu..fikiran saya rasa macam bukan saya yg tulis, kak..Pelikkan, saya yg tulis tapi saya kata bukan saya yg tulis..rasa macam org lain y tulis..hu3..

sebab tulah saya nak buat buku tuh kak..

saya ada cakap ngan sorang kawan saya ni, "pembaca yang baru tak tahu saya pernah lumpuh, dan pembaca lama pulak tak tahu yang saya dah boleh berjalan"

Tu yg saya baca balik notification coment sejenak bersama kopi panas..dulu, akak selalu komen kat blog saya, jadi, nama akak ada kat situ..saya tak ingat kak semua yg ada dulu2..seriusly..saya dah lupa hal2 dulu..kalau saya tak save entry sejenak bersama kopi panas, saya tak save coment SBKP, mesti saya susah nak jumpa akak lagi..T_T..hu3

ummu said...

athirah
memang perit saat diuji
namun di situ
ada tarbiyah Allah langsung untuk hamabaNya...


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

...Jurnal Kehidupan... Template by Ipietoon Cute Blog Design