Photobucket

Welcome

Assalamualaikum Pictures, Images and Photos

Followers


Wednesday, August 29, 2012

Maaf Teman Lamaku Menyepi

Maaf Teman Lamaku Menyepi




Assalamualaikum dan selamat sejahtera. Saya, Ummu di  blog myukhuwwah.com, memohon maaf kerna lama menyepikan diri di blog myukhuwwah.com dan sebuah educational blog saya.

Sepanjang Ramadhan lalu, saya tidak berkesempatan membuka email peribadi apatah lagi membuka dan membaca blog peribadi saya. Selain faktor kesihatan yang tidak mengizinkan di saat saya cuba berpuasa juga, ada beberapa tanggungjawab lain yang perlu saya tuntasi. 

Oleh itu, terdapat banyak komen-komen rakan bloggers yang tidak dapat saya syiarkan sepanjang saya menyepikan diri.

Pada Ogos 2012 ini, sehingga entry ini ditaip, hanya ada baru 4 post dipublished di blog ini. Itu pun semuanya copy paste dari berita utama tanahair Malaysia, sebagai kemudahan pemilik blog membuat rujukan.

Buat Saudari Nurul Husna, Kak Ummu mohon maaf kerana hanya pada petang ini kakak baru berkesempatan membaca komen adik. Terharu akak rupanya terpilih menerima kad raya Husna. Agaknya walaupun selepas raya, bolehkah lagi akak terima?

Terima kasih kepada rakan bloggers yang sudi menjadi followers blog myukhuwwah ini. Saya berasa gembira dengan kehadiran rakan followers ke blog biasa seorang ibu OKU ini. 

Rakan followers yang terdiri dari rakan bloggers, juga dari sahabat handai dan saudara mara yang dihormati sekalian.

Terima kasih juga diucapkan kepada rakan bloggers yang meninggalkan komen di blog ini walaupun blog ini begitu lama terbiar bersawang. 

Antara rakan bloggers yang meninggalkan komen di blog ini tetapi belum sempat saya balas komen mereka:


Terima kasih buat semua rakan blog. Blog ini sangat signifikan kepada saya, kerna sepanjang perjalanan hidup saya bermula 2008 banyak yang saya kongsikan suka duka di sini. 

Bermula dari saya bed ridden ke kerusi roda, dan ke walker frame. Dari saat proses menyusui dan membesarkan anak ketika saya bed ridden sehingga anak itu sudah tumbuh membesar dengan sihat..

Oh, saya ada perkara yang perlu diselasaikan. Banyak yang ingin asaya ceritakan sebenarnya. Saya undur diri dulu. Sekian, wassalam.

2 comments:

atuk said...

Salam Aidil Fitri Ummu

moga kesihatan ummu bertambah baik dan dipermudahkan segala urusan

insan_marhaen said...

ye la...lama menyepi....selesaikan lah apa yang perlu dahulu ye...


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

...Jurnal Kehidupan... Template by Ipietoon Cute Blog Design