Welcome

Assalamualaikum Pictures, Images and Photos

Followers

Monday, February 21, 2011

Semangat Malaysia Boleh

Semangat Malaysia Boleh



Semangat tinggi yang ditunjukkan oleh Azizulhasni Awang, dalam keadaan menahan kesakitan akibat betis kirinya tercedera tertusuk serpihan kayu trek, pelumba basikal negara, Azizulhasni Awang tetap menamatkan perlumbaan untuk muncul juara keseluruhan Kejohanan Trek Berbasikal Siri Piala Dunia di sini, pagi semalam.

Tahniah diucapkan kepada  Azizulhasni Awang.


Petikan dari Utusan Malaysia :

"Bagaimanapun pingat gangsa itu sudah cukup buat Azizulhasni muncul juara keseluruhan Piala Dunia Klasik mengatasi Chris Hoy dan berada di ranking No.1 dunia Kesatuan Berbasikal Antarabangsa (UCI) bagi acara keirin."

Petikan dari Berita Harian, Betis Tembus Tertusuk Kayu, klik sini.

13 comments:

zue said...

assalamualaikum ummu,
kesiannya pelumba basikal kita smpai trsusuk kayu kat betisnya..tapi semangat cintakan negara dia sanggup utk teruskan prlumbaan..alhamdulillah dpt tmpt ke 3.
klu kzue awal2 lagi dah ngaku kalah.

nurkass said...

assalamualaikum..
ya allah ..ngerinye..
syabas pd azizul..

ummu said...

waalaikumussalam k.zue
saya pun kagum dgn semangat tinggi yg ditunjukkan oleh pelumba negara kita ini.sampai tak sedar luka di kakinya ...ngeri tengok

maiyah said...

assalam..
tahniah, bila tgk rasa ngeri gak..

Miecyber said...

Memang dasyat semangat Azizulhasni Awang.Tabikk....


236 pulau di Malaysia belum ada nama

Mohamadazhan hjDesa said...

salam kak

hebat! menakutkan sekali tgk kayu tertusuk tu. Tgh cedera pun boleh bangun kayuh lagi...contoh atlit yang terbilang!

Zaitun said...

Salam ummu

Walaupun dalam kesakitan tapi Azizulhanis berjaya juga mendapatkan pingat.

NzA said...

masa tgk kt TV pn dh rasa ngeri sgt...

ummu said...

waalaikumussalam Nurr
syabas juga akak ucpkan utk beliau

IMANSHAH said...

seram lah teman nengoknya..tahniah azizul

Cik SHiNJU said...

As salam Ummu..

Ngeri saya tengok betis dia tu...Sampai tembus..ishh...
Kuatnye semangat dia..
Tahniah Azizul...

Insan Marhaen said...

kalau mahu seribu daya..

Sham said...

aduyai ngeri tu weh...tapi kuat hero kita ni...dah ok dah...


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

...Jurnal Kehidupan... Template by Ipietoon Cute Blog Design