Photobucket

Welcome

Assalamualaikum Pictures, Images and Photos

Followers


Friday, November 04, 2011

Bila Blog Kita Direview Bloggers Famous,

Bila Blog Kita Direview Bloggers Famous, Terima Kasih HasrulHassan.com



Assalamualaikum dan selamat sejahtera alls. Bila Blog Kita Direview Bloggers Famous, Terima Kasih HasrulHassan.com. 

Saya ucapkan terima kasih kepada Encik Hasrul Hassan yang juga saya kenalinya dulu sebagai Bangku Kosong, di atas kesudian beliau meriview blog saya.

Sebenarnya, telah 2 kali beliau sudi mereview blog saya. Ini berikutan entry saya di sini, Segmen Bangku Kosong, Erti Persahabatan.

Reviev blog saya di Blog HasrulHassan Dot Com, Satu di sini,  Nilai Persahabatan Dari Seorang OKU

Kepada semua rakan followers, jom singgah blog beliau. Apa yang pasti, walaupun beliau telah mempunyai ramai follower,  kalau kita sertai segmen beliau, beliau tak akan lupa meriview catatan kita itu.

1 comments:

Admin said...

As-Salam.
HH baru perasan entri ini...terima kasih kerana memberikan penghargaan sebegini.

www.hasrulhassan.com


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

...Jurnal Kehidupan... Template by Ipietoon Cute Blog Design