Photobucket

Welcome

Assalamualaikum Pictures, Images and Photos

Followers


Saturday, November 05, 2011

iPAD RM25 Juta, Biar Betol,

iPAD RM25 Juta, Biar Betol,



Diamonds may be forver, but this iPad has been 65 million years in the making!

iPAD RM25 Juta, Biar Betol, Ya betullah ni. RM 25 Juta harga iPAD ni. Tapi apa sebabnya?

Istimewanya iPAD ni ianya bertatah tulang fosil dinosaur, emas, berlian dan sejumlah batu permata beharga 5 juta pound seunit.

Edisi ini, iPAD 2 Gold History, hanya ada 2 unit je. Macm-macam lagi lah yang ada kat iPAD tu. di penutupnya lain, bahagian depan yang dikatakan lebih menarik kerana dihiasi bat permata tertua di dunia, pada butang kekkunci pun ada permata. Demikian sedikit yang saya taip balik apakah bahan-bahan yang dikatakan istimewa, yang menjadi hiasan pada iPAD ni.

Oh ya. iPAD juga sebenarnya, menjadi kegilaan remaja masa kini. Ada juga pelajar saya yang memasang impian memiliki iPAD sendiri, dengan berniaga online. Aduh, niaga online, niagalah ya pelajar. Tapi sekolah kena datang juga tau.

Jangan sebab sibuk berniaga dengan mengepos barang-barang setiap hari, sehingga pelajaran terbai. Tu tak mau tau. Sorry, saya tegur, sebab saya sayang kamu, (ops buat mereka yang mengenali saya di alam realiti).

0 comments:


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

...Jurnal Kehidupan... Template by Ipietoon Cute Blog Design