Photobucket

Welcome

Assalamualaikum Pictures, Images and Photos

Followers


Wednesday, August 24, 2011

Serverfreak, Web Hosting Terbaik

Serverfreak Terbaik

sila klik sini,


Assalamualaikum dan selamat sejahtera. Berdasarkan pengalaman saya sepanjang menggunakan cuma domain je dengan Serverfreak, saya dapati, Perkhidmatan selepas jualan ServerFreak, sangat baik. Kalau kita ada masalah, hantar email je, tak sampai 12 jam, dalam paling lewat pun sejam, terus pihak Serverfreak membalas. Balasan pula bukan mesin auto yang jawab, tapi memang staff Serverfreak.

Saya rasa, kalau guna wordpress self hosting, atau joomla dan lain-lain web hosting dengan Serverfreak, pasti services nya pun sebaik itu. 

Akhirnya, entry ini saya tulis juga setelah kesukaran saya mendapat bantuan segera kepada sebuah syarikat hosting lain, (BUKAN SERVERFREAK) yang mana salah satu blog berbentuk pendidikan saya, telah tidak dapat dibuka. 

Alasan blog saya itu ditutup ialah,kerana peningkatan pelawat yang mendadak dalam sehari, paling kurang 4 ribu pengunjung telah mengganggu blog shared hosting yang lain. Pelawat naik mendadak selepas blog tersebut mendapat Johan Pertandingan Blog Pendidikan 2011.

Oklah, di sini saya link kan, Panduan Memilih Web Hosting Terbaik di http://akuislam.com/blog/review-produk/hosting-yang-amat-memuaskan-serverfreak/

Selamat berpuasa, dan selamat berbuka puasa buat semua pembaca Muslimin dan Muslimat. Selamat beribadah di Bulan Yang Mulia ini. Wassalam.

4 comments:

Maiyah said...

assalam..

slmt hr rya ummu, sy jg mohon kemaafan andai ada kesilapan moga ummu ceria di hr rya ni ya

ummu said...

waalaikumussalam Maiyah
selamat hari raya Maiyah
terima kasih ye maiyah
sudi bersahabat meski secara maya
dengan saya

al-lavendari said...

nampaknya saya kena banyak belajar lagi. yang saya tahu hanyalah blogspot. itupun anak yang ajarkan.

terima kasih kerana singgah dan menukilkan madah yang indah.

selamat meneruskan puasa dan selamat hari raya maaf zahir batin.

ummu said...

terima kasih kembali kepada tuan al lavenderi, kerana sudi singgah di blog saya ini.
saya sangat berbesar hati dgn kunjungan tuan


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

...Jurnal Kehidupan... Template by Ipietoon Cute Blog Design