Photobucket

Welcome

Assalamualaikum Pictures, Images and Photos

Followers


Sunday, March 04, 2012

Jodoh Itu Rahsia Allah, Akhiri dara pada usia emas

 Jodoh ketentuan Ilahi, Akhiri dara pada usia emas

Semoga perkahwinan Puan Khalijah Che Lah dengan duda beranak lima, Encik Ismail Buang, 65,beroleh kenerkatan Ilahi. Saya pun tumpang gembira walaupun tidak mengenali mereka..

KUALA LUMPUR: Hubungan persahabatan antara anak dara berusia 56 tahun, Khalijah Che Lah dengan duda beranak lima, Ismail Buang, 65, yang terjalin sejak setahun lalu, diakhiri dengan ikatan perkahwinan pada majlis pernikahan di Masjid Saidina Abu Bakar As-Siddiq, Bangsar, di sini, semalam.

Khalijah mengakui bersyukur apabila bertemu jodoh dan mengakhiri zaman daranya walaupun pada usia emas.

Mesra dipanggil adik oleh suami, Khalijah berkata, dia mengenali Ismail yang kematian isteri sejak Mac 2011 dan perkenalan terjadi apabila kedua-dua mereka bertemu secara tidak sengaja di rumah anak saudara suaminya.

“Biarpun mengakhiri zaman bujang pada usia 56 tahun, saya bersyukur dipertemukan jodoh dengan lelaki yang serasi dan bakal berkongsi suka duka.

“Cuma yang menyedihkan, ibu bapa saya tak berpeluang menyaksikan hari bersejarah ini. Jika masih ada (hidup), pasti mereka orang paling gembira hari ini,” katanya ketika ditemui selepas majlis itu.

2 comments:

mamawana said...

Alhamdulillah, mamawana pun tumpang gembira.

zue said...

semoga jodoh mereka brkekalan hingga akhir hayat.


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

...Jurnal Kehidupan... Template by Ipietoon Cute Blog Design