Photobucket

Welcome

Assalamualaikum Pictures, Images and Photos

Followers


Tuesday, June 29, 2010

Rahmat Allah Itu Sangat Luas

Satu Pintu Tertutup, Ada Banyak Lagi Pintu Yang terbuka


Alhamdulillah hari ini saya dapat mencatatkan sesuatu di teratak maya kesayangan. Maaf ya kawan-kawan lama saya menyepi di alam maya. Untuk singgah di rumah kawan-kawan juga tidak berkesempatan. Masa amat cemburu dengan saya nampaknya. begitu jua tuntutan amanah di alam realiti yang bukan sedikit menuntut pengorbanan masa, tenaga, wang dan kekentalan jiwa.

Banyak perkara yang ingin saya kongsikan sepanjang lebih seminggu saya menyepi. Saya akan cuba menggarapnya di sini andai Dia Yang Maha Pengasih mengizinkan.

antara perkara yang tidak best berlaku dalam hidup saya apabila sekali lagi blog saya tidak dapat di access, Kali ini, account suspend. Untuk membicarakan lebih lanjut sebab blog saya di suspendkan, saya tidaklah arif sangat. namun menurut moderator blog saya itu, ia bukanlah disebabkan tidak membayar kepada penyedia hosting. Sejak Sabtu lalu, blog itu dah kena suspend. Tidak pasti bila ia akan OK balik.

Pengalaman OGDS di HTAA Kuantan juga ingin saya kongsikan di sini. Namun sebenarnya saya dah taipkan di blog wordpress saya tu tentang OGDS.

Apapun, banyak hikmah yang dapat saya kutip sepanjang seminggu lebih ini.

Dan seperti kata-kata teman sekerja saya sebelum kami punch card 4 lebih tadi,

"Jika satu pintu tertutup, pasti ada beberapa pintu lagi yang terbuka. pandanglah kepada pintu yang terbuka itu dan usahlah berduka di hadapan satu pintu yang tertutup itu",

0 comments:


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

...Jurnal Kehidupan... Template by Ipietoon Cute Blog Design