Welcome

Assalamualaikum Pictures, Images and Photos

Followers

Monday, November 22, 2010

Semoga Kejayaan Mengiringi

Semoga Kejayaan Mengiringi



Assalamualaikum
Salam kejayaan untuk adik-adik dan para pelajar yang bakal menduduki SPM esok.

Kejayaan adik-adik, kebanggan ibubapa dan keluarga.
Jua masyarakat.

Untuk saat-saat akhir ini, teruskan doa dan solat.

Siapkan alat tulis. Periksa kad pengenalan dan slip menduduki peperiksaan.

Malam ni tak mahu tidur lewat,ok?

Tidurlah dengan tenang.

Rehatkan minda dari sebarang kekusutuan.

Moga anda cemerlang .

p/s: Untuk Tips Menjelang peperiksaan, sila klik sini.

Sedikit perkongsian Doa Menghadapi peperiksaan, klik sini.

Sekian,wassalam

6 comments:

imanshah said...

hati berdebar pula macam kita yg nak exam kan..haha

selamat berjaya untuk anak2 didik saya

ummu said...

yelah kan Iman
kat hadi ni pun debar
moga mereka success

kak Erna said...

Salam ummu..betul tu ummu..semoga semuanya yang terlibat telah bersedia..dan semoga berjaya menghadapinya dan cemerlang akhirnya..

ibuintan said...

salam ummu,

ibu pun berdebar kencang, esok si sulung Along akan berjuang demi menentukan masa depannya..

semoga Allah mempermudahkan semuanya, kepada semua yang menduduki SPM tentunya

ummu said...

Waalaikumussalam Kak Erna,semoga mereka bersedia,insyaAllah.

Ibu Intan,
saya pun berdebar juga ibu intan
pagi tadi dah telfeon adik2.syukur mereka dah siap seida dah.maklunmlah ibubapa tiada di rumah buat masa ini.

Vic said...

salam kak ummu..
vic tak de anak saudara yg spm lg..
tapi pd semua yg menantinya, semoga segalanya selamat n cemerlang...
amin


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

...Jurnal Kehidupan... Template by Ipietoon Cute Blog Design